Trabzon Karayolları Bölge Müdürü Hulki Tuncer...
Gün geçmiyor ki hakkında olumsuz bir haber çıkmasın...
Hedef tahtasının tam ortasında...
Karayolları çok önemli bir kurum. Alınan sorumluluk çok ağır, adeta ateşten gömlek...
Bölgedeki 6 ilin yükü omzunuzda...
Ulaşımından alt yapısına kadar  her iş size bakıyor sonuçta... 24 saat tetikte olmanız gerekiyor... Böylesine önemli bir kurumun başında olmak beraberinde zorlukları barındırıyor.
Övgü de alırsınız...
Ağır eleştiri de...
Bölge Müdürü Tuncer’e yönelik yapılan eleştirilerin elbet haklılık payı var...
Eski yapılan, Fatih Parkı yanı, Boz tepeye çıkan yolda Tanjant geçişi için yapılan köprünün yanlışlığı hala ortada!.
Hava alanı kavşağındaki çarpıklık...
Tünel çıkışından liman girişindeki kavşakta biriken trafiğin yarattığı sıkıntı...
Moloz Mevkii İtfaiye önünde yapılacak olan  fakat uçan yol projesi olarak ucubeye dönüşmesi mühtemel kavşak konusu ortada...
Şimdi yeni yapılacak olan Beşirli Sahil Camisi yanı Akyazı Kavşağı...
Yıldızlı Mevki Akyazı’ya tünel girişi ve Akçaabat İlçesi güneyinden gelen yolun Yıldızlı’dan bağlantı kavşağı...
Tanjant Karşıyaka Viyadüğü’nden geçecek doğal gaz boru hattının sorunları...
Ve daha diğerleri...
Tepkiler boşa değil...
Fakat bir ayrıntı gözden kaçıyor..
Nasıl mı?
Bunların bir kısmı tamamlanmış, hizmete açılmış...  Bir kısmı yapım aşamasında, bir kısmı proje aşamasında sonuçta...  Trabzon’un neresinde ne yaparsanız yapın 6001 sayılı kuruluş kanunu gereği Karayolları Genel Müdürlüğü’nün onayı olmadan hiçbiri yapılamaz. 
Yapım esnasında proje tadilatı olsa dahi Genel Müdürlük onayı gerekiyor.
Bu noktada henüz bir yılı dolan Karayolları Bölge Müdürü Ahmet Hulki Tuncer’e düşen görev yapılan eleştirilere  cevap vermesidir.. Çünkü  gerek halk gerekse de sivil toplum bunu bekliyor.Yoksa sivil toplum örgütlerinin varlığının anlamı ne? Kendi içine kapanık olmak, konuşmamak, yapılan eleştirileri hiç muhatap almamak  hele hele artık herşeyin şeffaf  olduğu  tartışıldığı bir dönemde hiç doğru yaklaşım değil!..
Onun için konuşmalı Sayın Tuncer!
Elbette bu işlerin günahı ve sevabı suyun başında olana aittir. Her şeyden önce Karayolları B. Müdürü’nün yanlışları varsa bunları  Genel Müdürlük düzeyinde de  tartışmak gerekir diye düşünüyorum.