Bankacılık, çağrı merkezi, sigortacılık, perakende, enerji gibi pek çok sektörden firmanın katılım sağladığı yarışmada çekişmeli bir rekabet yaşandı. En iyi çalışan deneyimi kategorisinde, Türkiye’nin önemli akademisyenleri tarafından puanlama yapılırken teknolojiden yararlanma, çalışan ve müşteri memnuniyetine etki, sürdürebilirlik gibi kriterler göz önünde bulunduruldu.
“Çalışan motivasyonunun müşteri memnuniyetine olan katkısının bilincindeyiz”
Ödülle ilgili açıklama yapan YEDAŞ Müşteri Deneyimi Müdürü Ali Tutcu, “Yeni yıla böyle bir ödül ile girmek gurur verici. Özellikle geçtiğimiz yılda, bu ödülü almamızı sağlayan projemiz üzerinde büyük yatırımlar yaptık. Bizler çalışan motivasyonunu ne kadar iyileştirirsek müşteri memnuniyetini de o kadar iyileştireceğimizin bilincindeyiz. Teknolojimiz, sadece çalışanlarımızın işini kolaylaştırmıyor aynı zamanda müşterileri memnuniyetini de katkı sağlıyor. Projemiz sayesinde bizimle temasa geçen müşterilerimizi kayıt altında tutuyor, talep ve şikayetlerini tek bir ekranda kontrol edebiliyoruz. Müşteri bilgilerinin sisteme tanımlanabilmesi, tüm aramalarının kayıt altında tutulabilmesi, iletişim kanallarının bütünsel şekilde yönetilebilmesi, müşteri temsilcisine bağlanma sürelerinin kısalması, hatalı işlem riskinin minimuma indirilmesi gibi pek çok unsur da projemizin faydaları arasında yer alıyor. Biz YEDAŞ olarak her zaman paydaşlarımızın faydasını gözetmeye devam edeceğiz” dedi.
Elektrik dağıtım şirketine ödül
“6. CX Awards Müşteri Deneyimi Ödülleri” kapsamında en iyi çalışan deneyimi kategorisinde yarışan YEDAŞ, geliştirdiği dijital ekran ile ‘Üretken Proje Ödülü’nü almaya hak kazandı.
Bunlar da ilginizi çekebilir