DEMEK Kİ OLUYORMUŞ!

Trabzon'da her dönem, dolmuşlar ile ilgili bir karar alınırken sancılı süreç doğmuştur.

Kahramanmaraş Caddesi'nin araç trafiğine kapatılması hususunda da aynı sancı ile karşı karşıya kaldı şehir.

Şoför esnafı önce, “İstemeyiz.” dedi, ardından direndi, ancak şuanda iş rayına oturdu.

Demek ki radikal karar alıp arkasında durunca olabiliyormuş.

Şehrin merkezinden araç trafiğinin çıkması noktasında Büyükşehir yönetimi iyi iş çıkardı, altını çizmiş olalım.

×××

BİR YERE TAŞIMAZ

Tabii ki övdüğümüz gibi yereceğiz de.

Büyükşehir yönetiminin; ekonomik darboğazın da etkisi ile birlikte vatandaşın belediye uhdesindeki otobüslere yönelmesine rağmen hatlarda gerekli güncellemeye gitmemesi hatadır.

Özellikle eğitim kurumlarının olduğu bölgelerden ve nüfusu yoğun mahallelerden şikâyetler had safhada.

Bu konuya eğilmek gerek.

“Ben yaptım, oldu.” mantığı kimseyi bir yere taşımaz.

Otobüs seferlerine, şehri tanıyan bir hazirunla yeni düzenleme elzem.

Görmezden gelmeyin artık!

×××

GÜZEL AMA PAHALI

Ulaşıma katkı sağlamak adına elektrikli scootler Trabzon'da da hizmete girdi.

Geç kalınmış; lakin hem estetik hem de trafik için güzel bir hizmet.

Ancak, bir sıkıntı var ki fiyat tarifesi neredeyse dolmuşlarla yarışıyor.

Tarife daha makul seviyeye çekilmeli, yoksa iş amacına ulaşmaz.

Zira; pahalı olan hizmet, hizmet değildir.

×××

RAYLARDAN SES VAR MI?

Ulaşımın rahatlaması adına şehre verilen birçok söz var, hepimizin malumu.

Bu sözler arasında tramvay başı çeken vaatlerden.

Ulaşım Planı ile de bu vaat geçtiğimiz aylarda yeniden cilalandı.

Peki, ne oldu o iş?

Tramvayın güzergâhı bile çizilmişken hayata geçirmek için daha ne bekliyoruz?

Birisi açıklasa da öğrensek!

Yoksa, o güzergah önümüzdeki seçimlerin vaadi olarak sadece reklamları mı süsleyecek?

Daha önceki seçimlerde de bunu yaşadık, sorulara cevap aramam ve merakım bundan.

Herkese hayırlı Ramazanlar...